Što je u mojoj kozmetičkoj torbici?

Kao i za većinu žena, i za mene većinu vremena vrijedi ona omnia mia mecum porto, pa to rezultira prepunom torbom i bolovima u leđima. Pa da spriječim onih bezbroj situacija kad tražim nešto u torbi da bih to našla moram isprazniti cijelu torbu, što i nije uvijek lako kad si u pokretu, pokušala sam se organizirati sa više manjih torbica u jednoj, najčešće ogromnoj, torbi. Sad mirne duše mogu nositi pola svoje imovine svugdje sa sobom :)


Iako je u naslovu jedna kozmetička torbica, zapravo su dvije. Jedna koju imam uvijek u torbi, i jedna koju nosim kad namjeravam prespavati negdje, najčešće kod dečka. Kako vidite, prepune su, jer, kao i kod kofera, koliko god je velik, ja ću ga napuniti, pa kasnije patim kad isti treba nositi.


Krenimo s manjom. Sama torbica je s ebay-a, i za kojih 2-3 dolara, stvarno sam zadovoljna s njom, iako bih voljela da je malo veća. U njoj se nalazi L'Oreal Lumi Magique, moj trenutni tekući puder, s kojim imam love-hate odnos. Tu je još i Rimmel Stay Matte puder u kamenu kojeg nanosim Look By Bipa kabuki kistom kojeg, naravno, nisam stigla oprati za slikanje. Rumenilo, bronzer i highlighter se nalaze u Sleek Face Form kitu, a za brzopotezno nanošenje svega posluži Real Techniques Duo-fiber Contour Brush. Što se tiče ruževa, postava se mijenja jako često, a trenutno su to nude Golden Rose #122 i MAC Rebel ruževi (KOJEG SAM IPAK PRONAŠLA!) koji u trenu podigne cijeli look. Za kraj, tu su Maybelline Rocket maskara, koja mi je odlična, i Guiness ogledalce koje sam dobila od cimerice iz Dublina. 

 



U drugu torbicu, uz malo magije pakiranja, stane poprilična količina stvari. Od dekorative tu su MUA Pro Brow set, s malom četkicom koja posluži svrsi, tri laka za nokte iz trenutne plave faze, Golden Rose Rich Color #49, Golden Rose Paris #231 i Essence Absolutely Blue te Wet'n'wild Cover All, koji još nisam niti isprobala. Zatim su tu 4 alata za nanošenje make-upa, RT Duo-fiber Face Brush, RT Expert Face Brush, Look by Bipa kist za češljanje obrva i no name kist za nanošenje sjenila s ebaya. U paleti Sleek V2 Mattes imam pregršt sjenila koja su mi dovoljna za neki jednostavniji look. Uz to, za oči su tu i Eveline Celebrities tuš i Essence krem olovka za waterline u nijansi All I Want. Još su tu i Maybelline Fit me korektor, Wet'n'Wild olovka za usne u nijansi Fab Fuchsia i Rimmel Ultimate Moisture ruž u nijansi Cherryliscious koji sam swatchala tu.


Od dekorative, tu su neke osnovne stvari. Bourjois dezodorans od zelenog čaja koji ooodlično miriši, Balea suhi šampon u putnom pakiranju, s kojim nisam pretjerano oduševljena i Avene mini termlna voda. Uz Carmex balzam za usne, od raznih mazalica tu su Balea krema za okoloočno područje s ureom, Hipp intenzivna krema koju najčešće koristim kao noćnu kremu i nešto što uvijek imam sa sobom, gdje god išla, Deep Relief. Sa sobom vučem i Bourjois micelarnu. Za rijetke prilike u kojima se češljam, tu je Macadamia No Tangle češalj. Za završni touch, tu je Dior J'Adore parfem od kojeg trošim posljednje kapi. 

Eto, zavirili ste u moje kozmetičke torbice, nadam se da nisam jedina koja ih ima više :)

Što je u vašoj kozmetičkoj torbici? Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne idete nikuda?

Bon Vivant



2 komentari:

  1. Preslatka mi je ova torbica s mašnom :D
    Rekla bih da otprilike nosimo istu količinu stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova veća ima punu opremu :) Sve u svemu lijep izbor "ženskog oružja" :)

    OdgovoriIzbriši

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author